داکت اسپلیت

در آرتانسیم میتوانید انواع داکت اسپلیت، چیلر، فن کویل را با مشاوره و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. شما با خیالی راحت می توانید خرید آنلاین داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل را تجربه کنید.

داکت اسپلیت

در آرتانسیم میتوانید انواع داکت اسپلیت، چیلر، فن کویل را با مشاوره و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. شما با خیالی راحت می توانید خرید آنلاین داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل را تجربه کنید.

انواع دفترهای اردیبهشت

دفترها از قدیم الایام یکی از پرکاربردترین لوازم‌التحریرها بوده‌اند. همه قطعا در ایام مدرسه از یک دفتر برای نت‌برداری در کلاس درس استفاده کرده‌ایم. دفترها دنیای متنوعی دارند و هر یک از آن‌ها برای کاری خاص طراحی می‌شوند. با وجود اینکه تکنولوژی روز به روز پیشرفت می‌کند و در بسیاری از موارد برگه‌های کاغذی جای خود را به صفحه نمایش‌های رنگارنگ کامپیوترها داده‌اند، اما همچنان انواع دفتر توانسته‌اند جایگاه خود را حفظ کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از فروشگاه اینترنتی اردیبهشت، دفترهای کاغذی این روزها در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. استفاده از این دفترها نه تنها می‌توانند خلاقیت افراد را به روز نگه دارند بلکه در افزایش تمرکز و جمع‌بندی نکات مهم همچنان کاربرد دارند.

یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع دفترهای با کیفیت ایرانی، گروه اردیبهشت است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم انواع دفترهای این گروه را از طراحی، سیمی، دوختی گرفته تا خط‌دار،  نقطه‌ای، شطرنجی، پاسپورتی و بسیاری مدل‌های دیگر را زیر ذره‌بین ببریم.

دفتر طراحی

یکی از ضروری‌ترین و پرکاربردترین دفترها برای طراحان، دفتر طراحی است. برای افرادی که به دنبال دفتری با فضای مناسب و بدون خط برای ثبت طرح‌هایشان هستند، دفتر طراحی بهترین گزینه است.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که تنها ذوق هنری شما نیست که به شما کمک می‌کند طرح‌های زیبایی را ثبت کنید. موارد دیگری هم هستند که روی آنچه شما طراحی می‌کنید اثرگذارند؛ مانند کیفیت دفتر طراحی، دفترهای طراحی اردیبهشت از جمله محصولاتی هستند که به کمک کیفیت و قیمت مناسب خود توانسته‌اند اعتماد طراحان را جلب کنند.

دفتر سیمی

فارغ از رنگ و طرح به کار رفته در دفترها، جنس و کیفیت بسته‌بندی آن‌ها بسیار مهم است. دفترهای سیمی در مقایسه با دفترهای چسبی طرفداران بیشتری دارند. اغلب دانش‌آموزان یا دانشجویان ترجیح می‌دهند به جهت سهولت در استفاده، دفتر سیمی را برای نت‌برداری انتخاب کنند. 

حلقه‌های سیمی به هم پیوسته برای صحافی دفترهای اردیبهشت باعث می‌شود دفتر سیمی استحکام بالایی داشته باشد. همچنین دفترهای سیمی اردیبهشت با توجه به نوع کاربردشان در شکل‌های مختلفی صحافی می‌شوند.

انواع دفترهای اردیبهشت

دفتر دوختی

صحافی دفترهای دوختی اردیبهشت مانند دفترهای منگنه‌ای است. تنها تفاوت این صحافی با مدل منگنه‌ای این است که در مسیر صحافی به جای منگنه، دفتر دوخته می‌شود. پس از این مرحله برگه‌ها به صورت مرتب تا می‌شوند تا به شکل یک دفتر دربیاید.

نقطه قوت دفترهای دوختی اردیبهشت این است که می‌توان تعداد برگه‌های بیشتری را در کنار هم قرار دهید. علاوه بر این، دوام دفترهای دوختی از مدل منگنه‌ای بیشتر است.

دفتر خط‌دار

دفترهای اردیبهشت با توجه به خط به دو نوع دفترهای بدون خط و دفترهای خط دار دسته‌بندی می‌شوند. اگر قرار است دفتری را برای نقاشی یا طراحی تهیه کنید، باید به سراغ دفترهای بدون خط اردیبهشت بروید.

دفتر نقطه‌ای

صفحات دفترهای نقطه‌ای اردیبهشت، از نقاط کم‌رنگی تشکیل شده‌اند که با اتصال این نقاط می‌توانید به سادگی یک جدول را رسم کنید. اگر قصد فهرست‌بندی یا ترسیم جدول را دارید، دفترهای نقطه‌ای اردیبهشت انتخاب مناسبی برای شما هستند.

دفتر شطرنجی

ترسیم اشکال هندسی کتاب ریاضی ایام مدرسه شاید اولین جایی بود که شما را با دفترهای شطرنجی بیشتر آشنا کرد. برای این دفتر نام‌های دیگری مانند کاغذ رسم، کاغذ مختصات، کاغذ شبکه‌ای و ... هم استفاده می‌شد. دفترهای شطرنجی اردیبهشت برای مهندسان، معماران و طراحان که دائم با رسم الگو و مدل سر و کار دارند انتخاب خوبی است.

دفتر پاسپورتی

دفترهای پاسپورتی اردیبهشت، همانطور که از نامشان هم پیداست اندازه کوچکی دارند. همراه داشتن این دفتر به شما کمک می‌کند تا بتوانید ایده‌ها، کارها و خلاصه هر آنچه که در لحظه نیاز به نوشتن آن دارید را پیاده کنید.

انواع دفترهای اردیبهشت

دفتر کلاسور

دانش‌آموز باشید یا دانشجو فرقی نمی‌کند چرا که استفاده از دفتر کلاسوری برایتان به صرفه‌تر از سایر دفترهاست. به کمک دفترکلاسور اردیبهشت می‌توانید برگه‌ها را مطابق با نیاز و سلیقه‌تان به صورت جداگانه تهیه کنید. طراحی دفتر کلاسوری معمولا به صورت کاغذ دو خط و تک خط است. علاوه بر این شما می‌توانید برگه‌های بدون خط، نقطه‌ای و شطرنجی را هم به آن اضافه کنید.

کلام آخر

این روزها برندهای ایرانی لوازم التحریر بسیار پرتلاش‌اند تا بتوانند کیفیت محصول خود را روز به روز افزایش دهند. یکی از مطرح‌ترین و موفق‌ترین برندهای ایرانی در حوزه لوازم تحریر گروه اردیبهشت است.

در این مطلب سعی کردیم تا انواع دفترهای اردیبهشت و مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنیم. با توجه به محصولات متنوع این گروه، همواره دست شما برای انتخاب بهترین دفتر کاملا باز است. وب‌سایت اردیبهشت به عنوان فروشگاهی هنری و فانتزی توانسته محصولات باکیفیت و متنوعی را برای کاربران خود طراحی و عرضه کند.

به کمک اردیبهشت می‌توانید انواع دفتر، اسکرپ بوک، آلبوم عکس، پلنر و سررسیدهای فانتزی را به راحتی و متناسب و نیاز خود تهیه کنید. کافی است پس از انتخاب، محصولات مورد نظر خود را از سایت سفارش ثبت کنید. در کوتاه‌ترین زمان، درب منزل تحویل بگیرید.

ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد