داکت اسپلیت

در آرتانسیم میتوانید انواع داکت اسپلیت، چیلر، فن کویل را با مشاوره و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. شما با خیالی راحت می توانید خرید آنلاین داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل را تجربه کنید.

داکت اسپلیت

در آرتانسیم میتوانید انواع داکت اسپلیت، چیلر، فن کویل را با مشاوره و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. شما با خیالی راحت می توانید خرید آنلاین داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل را تجربه کنید.

انواع دفترهای اردیبهشت

دفترها از قدیم الایام یکی از پرکاربردترین لوازم‌التحریرها بوده‌اند. همه قطعا در ایام مدرسه از یک دفتر برای نت‌برداری در کلاس درس استفاده کرده‌ایم. دفترها دنیای متنوعی دارند و هر یک از آن‌ها برای کاری خاص طراحی می‌شوند. با وجود اینکه تکنولوژی روز به روز پیشرفت می‌کند و در بسیاری از موارد برگه‌های کاغذی جای خود را به صفحه نمایش‌های رنگارنگ کامپیوترها داده‌اند، اما همچنان انواع دفتر توانسته‌اند جایگاه خود را حفظ کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از فروشگاه اینترنتی اردیبهشت، دفترهای کاغذی این روزها در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. استفاده از این دفترها نه تنها می‌توانند خلاقیت افراد را به روز نگه دارند بلکه در افزایش تمرکز و جمع‌بندی نکات مهم همچنان کاربرد دارند.

یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع دفترهای با کیفیت ایرانی، گروه اردیبهشت است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم انواع دفترهای این گروه را از طراحی، سیمی، دوختی گرفته تا خط‌دار،  نقطه‌ای، شطرنجی، پاسپورتی و بسیاری مدل‌های دیگر را زیر ذره‌بین ببریم.

دفتر طراحی

یکی از ضروری‌ترین و پرکاربردترین دفترها برای طراحان، دفتر طراحی است. برای افرادی که به دنبال دفتری با فضای مناسب و بدون خط برای ثبت طرح‌هایشان هستند، دفتر طراحی بهترین گزینه است.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که تنها ذوق هنری شما نیست که به شما کمک می‌کند طرح‌های زیبایی را ثبت کنید. موارد دیگری هم هستند که روی آنچه شما طراحی می‌کنید اثرگذارند؛ مانند کیفیت دفتر طراحی، دفترهای طراحی اردیبهشت از جمله محصولاتی هستند که به کمک کیفیت و قیمت مناسب خود توانسته‌اند اعتماد طراحان را جلب کنند.

دفتر سیمی

فارغ از رنگ و طرح به کار رفته در دفترها، جنس و کیفیت بسته‌بندی آن‌ها بسیار مهم است. دفترهای سیمی در مقایسه با دفترهای چسبی طرفداران بیشتری دارند. اغلب دانش‌آموزان یا دانشجویان ترجیح می‌دهند به جهت سهولت در استفاده، دفتر سیمی را برای نت‌برداری انتخاب کنند. 

حلقه‌های سیمی به هم پیوسته برای صحافی دفترهای اردیبهشت باعث می‌شود دفتر سیمی استحکام بالایی داشته باشد. همچنین دفترهای سیمی اردیبهشت با توجه به نوع کاربردشان در شکل‌های مختلفی صحافی می‌شوند.

انواع دفترهای اردیبهشت

دفتر دوختی

صحافی دفترهای دوختی اردیبهشت مانند دفترهای منگنه‌ای است. تنها تفاوت این صحافی با مدل منگنه‌ای این است که در مسیر صحافی به جای منگنه، دفتر دوخته می‌شود. پس از این مرحله برگه‌ها به صورت مرتب تا می‌شوند تا به شکل یک دفتر دربیاید.

نقطه قوت دفترهای دوختی اردیبهشت این است که می‌توان تعداد برگه‌های بیشتری را در کنار هم قرار دهید. علاوه بر این، دوام دفترهای دوختی از مدل منگنه‌ای بیشتر است.

دفتر خط‌دار

دفترهای اردیبهشت با توجه به خط به دو نوع دفترهای بدون خط و دفترهای خط دار دسته‌بندی می‌شوند. اگر قرار است دفتری را برای نقاشی یا طراحی تهیه کنید، باید به سراغ دفترهای بدون خط اردیبهشت بروید.

دفتر نقطه‌ای

صفحات دفترهای نقطه‌ای اردیبهشت، از نقاط کم‌رنگی تشکیل شده‌اند که با اتصال این نقاط می‌توانید به سادگی یک جدول را رسم کنید. اگر قصد فهرست‌بندی یا ترسیم جدول را دارید، دفترهای نقطه‌ای اردیبهشت انتخاب مناسبی برای شما هستند.

دفتر شطرنجی

ترسیم اشکال هندسی کتاب ریاضی ایام مدرسه شاید اولین جایی بود که شما را با دفترهای شطرنجی بیشتر آشنا کرد. برای این دفتر نام‌های دیگری مانند کاغذ رسم، کاغذ مختصات، کاغذ شبکه‌ای و ... هم استفاده می‌شد. دفترهای شطرنجی اردیبهشت برای مهندسان، معماران و طراحان که دائم با رسم الگو و مدل سر و کار دارند انتخاب خوبی است.

دفتر پاسپورتی

دفترهای پاسپورتی اردیبهشت، همانطور که از نامشان هم پیداست اندازه کوچکی دارند. همراه داشتن این دفتر به شما کمک می‌کند تا بتوانید ایده‌ها، کارها و خلاصه هر آنچه که در لحظه نیاز به نوشتن آن دارید را پیاده کنید.

انواع دفترهای اردیبهشت

دفتر کلاسور

دانش‌آموز باشید یا دانشجو فرقی نمی‌کند چرا که استفاده از دفتر کلاسوری برایتان به صرفه‌تر از سایر دفترهاست. به کمک دفترکلاسور اردیبهشت می‌توانید برگه‌ها را مطابق با نیاز و سلیقه‌تان به صورت جداگانه تهیه کنید. طراحی دفتر کلاسوری معمولا به صورت کاغذ دو خط و تک خط است. علاوه بر این شما می‌توانید برگه‌های بدون خط، نقطه‌ای و شطرنجی را هم به آن اضافه کنید.

کلام آخر

این روزها برندهای ایرانی لوازم التحریر بسیار پرتلاش‌اند تا بتوانند کیفیت محصول خود را روز به روز افزایش دهند. یکی از مطرح‌ترین و موفق‌ترین برندهای ایرانی در حوزه لوازم تحریر گروه اردیبهشت است.

در این مطلب سعی کردیم تا انواع دفترهای اردیبهشت و مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنیم. با توجه به محصولات متنوع این گروه، همواره دست شما برای انتخاب بهترین دفتر کاملا باز است. وب‌سایت اردیبهشت به عنوان فروشگاهی هنری و فانتزی توانسته محصولات باکیفیت و متنوعی را برای کاربران خود طراحی و عرضه کند.

به کمک اردیبهشت می‌توانید انواع دفتر، اسکرپ بوک، آلبوم عکس، پلنر و سررسیدهای فانتزی را به راحتی و متناسب و نیاز خود تهیه کنید. کافی است پس از انتخاب، محصولات مورد نظر خود را از سایت سفارش ثبت کنید. در کوتاه‌ترین زمان، درب منزل تحویل بگیرید.

ایسنا

برترین شرکت های تولیدکننده هواساز ایران

شرکت های زیادی در عرصه های گوناگون صنعتی در کشور عزیزمان مشغول فعالیت هستند. در این مقاله ما به معرفی شرکت هایی می پردازیم که در عرصه تولید هواساز های خانگی و صنعتی و دیگر محصولات این حوزه  فعالیت دارند. پس در این مطلب تا انتها همراه با آرتانسیم تولیدکننده سیستم های تهویه مطبوع از جله هواساز، داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل باشید.

هواساز چیست و انواع آن

شرکت تولیدکننده هواساز و سیستم های تهویه مطبوع آرتا نسیم

شرکت آرتانسیم از جمله بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع و همچنین انواع هواساز در ایران است. این شرکت که با نام گروه صنعنی آرتانسیم نیز شناخته می شود، فعالیت خود را از سال 1390 شمسی آغاز کرده است. استفاده از تکنولوژی نوین در عرصه تولید و بهره مندی از کادر مجرب و مواد اولیه با کیفیت از جمله مزیت های این مجموعه نسبت به رقباست.

آرتانسیم به عنوان تولید کننده هواسازهای خانگی و صنعتی، قیمت رقابتی، تنوع بالای محصولات، رضایت مشتری، ایجاد فرصت های شغلی، کیفیت جهانی و به روز بودن را از اهداف اصلی شرکت مطرح کرده است.

شرکت هواساز آرتانسیم

از جمله مسائل بسیار مهم وحیاتی قابل ذکر در خصوص شرکت آرتا نسیم میتوان به گواهی های کیفیت محصولات این شرکت اشاره کرد که در صفحه مربوطه در وبسایت این مجموعه قابل مشاهده است. نمایندگی های این شرکت در تهران، البرز و خراسان رضوی سفارشات مشتریان از سراسر کشور را دریافت می کنند. این شرکت در زمینه تولید انواع هواساز خانگی، صنعتی، بیمارستانی، داکت اسپیلت، فن کویل، چیلر و روف تاپ پکیج فعالیت می کند.

هواساز چیست

شرکت جهان تهویه

شرکت جهان تهویه نیز که هواساز به عنوان یکی از محصولات این مجموعه به حساب می آید، فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است. این شرکت علاوه بر تولید هواساز، در محصولات دیگری نظیر پکیج یونیت، چیلر تراکمی آبی، کندانسور هوایی، برج خنک کننده فایبرگلاس و ... نیز ورود کرده است. دفتر مرکزی این شرکت نیز در تهران است.


شرکت هواساز

این شرکت فعالیت خود را از 5 دهه پیش آغاز کرده است. شرکت هواساز با استفاده از دانش روز دنیا، خود را به یکی از پیشروترین شرکت های ایرانی بدل کرده است. این مجموعه همکاری تنگاتنگی با صنایع نفت و گاز، پالایشگاه ها و صنایع عظیم دارد. انجام پروژه های مسکونی، تجاری، اداری و بیمارستانی نیز، دیگر خدمت این شرکت به حساب می آید. از محصولات این شرکت می توان مینی چیلر آپارتمانی، پکیج یونیت هوایی، کندانسینگ یونیت، فن کویل کاستی، برج خنک کننده و انواع هواساز اشاره کرد.

دستگاه هواساز

شرکت کولاک فن

یکی دیگر از مجموعه های قابل ارائه در این حوزه، شرکت کولاک فن می باشد. این شرکت تولید انواع فن ها و هواکش های خانگی و صنعتی را با کادر متخصص خود دنبال می کند. تولید هواساز، دستگاه تصفیه هوا، هواکش مرغداری، هواساز ماینینگ، پلاک فن، سیکلون و ... جزو فعالیت های این مجموعه به حساب می آید. خدمات پس از فروش 15 ساله، مشاوره و محاسبه و طراحی سیستم مطابق با نیاز مشتری، آزمایش های گوناگون کیفی محصولات و تعمیر و نگهداری نیز از جمله مزیت های کولاک فن محسوب می شود.


شرکت صبا هوساز

شرکت صبا هواساز خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده رطوبت ساز های صنعتی کشور معرفی می کند. این شرکت بیش از دو دهه است که در این صنعت فعالیت می کند. انواع سیستم های تهویه، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، هیتر صنعتی و هواساز، سبد محصولات این شرکت را تشکیل می دهد.

قیمت تهویه مطبوع

شرکت ماخ

مهندسان ایرانی خودکفا با نام اختصاری ماخ فعالیت می کنند. تولید هواساز، یکی از خدمات شرکت ماخ می باشد. این شرکت علاوه بر انواع هواساز، چیلر هوایی و آبی، مینی چیلر هواخنک، ایرواشر، درای کولر و انواع مبدل های حرارتی را نیز تولید و عرضه می کند. این شرکت ضمانت 12 ماهه محصولات را جزو خدمات شاخص این خود عنوان کرده است. اعمال انواع استانداردها، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم به سراسر کشور، موجبات قیمت رقابتی برای این مجموعه را فراهم آورده است.

پیشنهاد آرتانسیم تولیدکننده انواع سیستم های تهویه مطبوع، داکت اسپلیت، چیلر، فن کویل و هواساز جهت مطالعه بیشتر: "بهترین قیمت خرید فن کویل"

شرکت اصفهان هواساز

فعالیت شرکت اصفهان هواساز از سال 1370 آغاز شده است. این شرکت که با نام اسپادان هواساز آویژه نیز شناخته می شود، محصولاتی نظیر انواع هواساز خانگی و صنعتی، هواساز پرورش قارچ، رطوبت ساز و مه ساز، ایمپلرهای صنعتی، کوره هوای گرم صنعتی، انواع دمپر و ... به بازار عرضه می کند.

مشاوره فنی، خدمات پس از فروش و بالانس محصولات در محل از جمله خدمات این شرکت محسوب می شود. ارائه FINAL BOOK در هنگام خرید محصولات این شرکت، نشان از کیفیت بالای این مجموعه دارد.

قیمت دستگاه هواساز

شرکت تهویه اروند

اولین موضوعی که درباره مجموعه تهویه اروند خودنمایی می کند، وسعت بسیار زیاد این شرکت تولید کننده هواساز است. فضای 50000 مترمربعی این کارخانه و استفاده از آخرین تجهیزات و ادوات صنعتی از مزیت های تهویه اروند محسوب می شود. فعالیت این مجموعه صنعتی از سال 1365 آغاز شده است. همکاری با پگاه، ایران خودرو، لاستیک بارز، مجتمع فولاد مبارکه، صنایع هواپیماسازی ایران، صنایع هوافضا، هتل المپیک، گروه هتل های هما و دیگر مجموعه های نظامی، خدماتی و صنعتی از جمله افتخارات شرکت است.

شرکت اروند در زمینه پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی نیز حضور فعال و اثرگذاری دارد. این شرکت نمایندگی شرکت های روبور ایتالیا و ایرول فرانسه را در ایران در اختیار دارد.


شرکت آرپی آسا

شرکت آر.پی.آسا هم از تولیدکنندگان انواع هواساز، سیستم های تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی، چیلر تراکمی و مینی چیلر و دیگر محصولات این حوزه به شمار می رود. این شرکت فعالیت خود را در این صنعت از سال 1340 شمسی آغاز کرده است. در سال های جنگ تحمیلی، این مجموعه در خدمت رسانی به ارگان های ذیربط نقش آفرینی فعالی داشته است. اکنون این شرکت با بیمارستان ها، ارگان های دولتی و نظامی، دانشگاه ها و مراکز اداری زیادی در سراسر کشور همکاری می کند.

قیمت دستگاه هواساز

شرکت آذرنسیم

اولین موضوعی که درباره این شرکت تولیدکننده انواع هواساز، فن کویل، چیلر و... خودنمایی می کند، برگزاری سمینارهای مرتبط با کلین روم یا اتاق تمیز است. این شرکت با شعار «تغییر ما، اطمینانی برای رضایتمندی شماست» از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت در نقاط زیادی از کشور از جمله خراسان رضوی، اصفهان، یزد، کرمان، تهران، خوزستان، مازندران، آذربایجان غربی و شرقی و سایر استان ها نمایندگی فعال دارد.

از افتخارات شرکت آذرنسیم، دریافت گواهینامه های گوناگون همانند ایزو 9001، ایزو 14001، 18001، گواهینامه GMP و گواهینامه EN 1886 ساخت دستگاه هواساز هایژنیک است. تعهداتی در این شرکت تولیدی تعریف شده است که می توان به افزایش رضایتمندی مشتریان، کاهش ضایعات و دور ریز خط تولید، رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و... اشاره کرد.


شرکت هواساز سارآفرین

در میان نام شرکت های تولیدکننده هواساز در ایران، حتما به نام شرکت سارآفرین نیز برمیخوریم. این شرکت با بیش از 22 سال تجربه در این زمینه در حال فعالیت است. کندانسور هوایی، زنت، اگزاست فن، یونیت هیتر، ایرواشر صنعتی و .... جزو دسته محصولات این مجموعه به حساب می آید.

نقطه قابل اشاره در این شرکت، بخش خدمات و تعمیرات آن است که شامل تامین قطعات یدکی محصولات این حوزه مانند گیربکس، پکینگ برج خنک کننده، چوب اشباع و.... می باشد. تعمیرات و بهینه سازی و حتی بازسازی برج های خنک کننده نیز، در کنار تامین قطعات یدکی انواع چیلر ها و هواساز ها از جمله دیگر فعالیت های قابل اشاره در شرکت سارآفرین است.

برای خرید هواساز و اطلاع از قیمت های هواساز خانگی می توانید این مقاله از سایت تخصصی سیستم های تهویه مطبوع داکت اسپلیت، چیلر، فن کویل و هواساز "انواع هواساز خانگی + قیمت" را مطالعه کنید.

هواساز خانگی

شرکت هواتراز سپاهان

نام دیگری که در این فهرست باید به آن اشاره کرد، هواتراز سپاهان است. این شرکت همانطور که از نام آن پیداست، در اصفهان فعالیت می کند و از سال 1380 شمسی پا به این عرصه گذاشته است. هواساز اتاق تمیز یا کلین روم، ایرواشر اکونوپک، هواساز هایژنیک و فن سانتریفیوژ از جمله محصولات این شرکت محسوب می شود.

در طراحی و ساخت محصولات این شرکت از نرم افزارهای به روز همچون 3DCAD، CARRIER، ANSYS استفاده می شود. علاوه بر این برای ساخت این محصولات یک نرم افزار اختصاصی با نام HTCAD نیز توسط متخصصین مجموعه طراحی و ساخته شده است.

از جمله ویژگی های این مجموعه امکان درج سفارش و تولید سفارشی و خاص محصول مطابق نیاز و درخواست شما خواهد بود.


شرکت هواساز کمپرسور صفوی

شرکت کمپرسور صفوی دیگر نام این فهرست است. تولیدات این شرکت محدود به هواساز نیست. محصولات دیگری نظیر دستگاه نیتروژن ساز، کمپرسور دندانپزشکی بدون روغن، دستگاه سندبلاست و درایر تبریدی نیز از دیگر محصولات این گروه است.

گارانتی محصولات، تامین قطعه، ارسال در سریعترین زمان ممکن و استفاده از هواسازهای ABAC ایتالیایی از جمله مزیت های این شرکت محسوب می شود.


شرکت مانلی

شرکت مانلی تمرکز اصلی خود را بر روی تولید فن کویل ایرانی متمرکز کرده است. این شرکت فعالیت خود را در زمینه طراحی و مهندسی، فروش و عرضه سیستم های گوناگون سرمایشی و تهویه ای همانند چیلر، هواساز، فیلتر هپا و... در محیطی 2400 متری به انجام می رساند. تاسیس این شرکت نیز به سال 1397 باز می گردد.

در ساخت محصولات این کارخانه، از قطعات با کیفیت ایرانی و خارجی از برندهای مطرح استفاده می شود که از جمله آنها می توان به YILIDA و  FRITERM و MATCHWELL  اشاره کرد.

شرکت هواساز طاهافن

از جمله دیگر شرکت های تولیدکننده هواساز می توان به شرکت طاهافن اشاره کرد. این شرکت ایرانی نیز، با 30 سال سابقه در عرصه تولید محصولات مرتبط با تامین نیازهای انتقال هوا، ذرات دود، گاز و مواد فعالیت خود را آغاز کرده است.

برترین شرکت هواساز